جلسه همکاران واحد نقلیه و حمل و نقل با مدیریت شرکت داروسازی دانا

۲۹ آذر ۱۴۰۲

نشست صمیمانه ی همکاران واحد نقلیه و حمل و نقل با معاونت اجرایی و توسعه مدیریت شرکت داروسازی دانا در مورخ 27 آذرماه و به مناسبت روز ملی حمل و نقل(26 آذر) در شرکت داروسازی دانا برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی در این نشست صمیمانه ابتدا مهندس احمدی علمداری ضمن تبریک روز ملی حمل و نقل به کلیه همکاران واحد نقلیه به نقش و جایگاه مهم و اساسی این واحد در چرخه اقتصادی و تولیدی شرکت اشاره نمود.
معاون اجرایی مدیر عامل در ادامه به وظیفه تک تک این همکاران در هر بخش اشاره و افزودند: شاید در نگاه اول ، جایگاه شغلی هر کدام از شما عزیزان متفاوت و مجزا به نظر برسد ولی آنچه که هدف اصلی همه ما و شما عزیزان می باشد ، رسیدن شرکت به قله های بالاترو موفقیت های روز افزون بوده و این امر جزء با همدلی و هم اندیشی همه بخش ها ی مختلف تحقق نخواهد یافت.

مهندس احمدی علمداری ضمن اشاره به روز ملی حمل و نقل ، برگزاری چنین جلساتی را در ایام خاص و تاریخی ملی ، بهانه ای برای ارج نهادن به زحمات کلیه همکاران شاغل در هر بخش عنوان نموده و با تاکید بر حجم تولیدی موجود در شرکت و ظرفیت های بالای پیشرفت ، به برنامه ریزی مدیریت شرکت بر جایگاه و ارتقای منابع انسانی تاکید نمودند.
در ادامه ، همکاران واحد نقلیه ، ضمن تشکر از مدیریت شرکت نسبت به برگزاری چنین جلسات با بخش های مختلف ، به بیان برخی مسائل و مشکلات موجود اشاره نمودند که مهندس احمدی علمداری نیز قول مساعدت و رسیدگی هر چه سریع تر مدیریت شرکت را در این زمینه اعلام نمود.

این جلسه ، با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای از سوی مدیریت به همکاران واحد نقلیه به پایان رسید.

برای بزرگنمای تصاویر روی آن کلیک کنید